
Kiedy kampania społeczna skłania do picia
5 marca 2010, 18:03Reklamy społeczne dość często odwołują się do poczucia wina czy strachu potencjalnego odbiorcy. Naukowcy stwierdzili jednak, że w niektórych sytuacjach kampanie mające zapobiec paleniu czy piciu alkoholu w rzeczywistości wzmacniają jeszcze niepożądane zachowania. Wg Amerykanów, dzieje się tak, gdy spot obejrzy ktoś, kto już się boi lub ma poczucie winy. Przyjmuje on wtedy postawę obronną i nie bierze pod uwagę konsekwencji swojego działania, postępując w myśl zasady: "To spotyka wyłącznie innych".

Zabałaganiona kuchnia nie sprzyja diecie
3 lutego 2016, 12:11Zagracone i chaotyczne otoczenie może wywoływać stres, co z kolei prowadzi do zjadania większej ilości kalorycznych przekąsek.
« poprzednia strona następna strona » … 6 7 8 9 10 11 12